woensdag 22 juli 2015

Plog 203 - Jarig in Maastricht

Wat deed ik op 22 juli 2015?

Nou. Keihard jarig zijn natuurlijk! Goedemorgen deze morgen. Inmiddels ben ik ook echt geboren en alles dus kunnen we volledig los met de festiviteiten. Kijk toch eens wat een schone bos bloemen ik van de mens kreeg.

Ook bij daglicht blij met mijn cadeaus.

En dit dan! Mensen toch, wat lief!

Sjrd en ik gaan lekker samen op pad vanmiddag.

Naar Maastricht. Daar kun je heel goed jarig zijn. En zoals altijd rijden we dan even langs Sjrds oude studentenhuis, op de hoek.


Op 't Vriethof! Leuk hoor. Und jetzt? Beetje shoppen denk ik.

Maar waar zijn we nu dan toch beland? In het museum aan het Vrijthof.

Deze tas wil best wat uitrusten.

Dat komt goed uit. Dan kunnen wij proosten met prosecco.

En een soepje eten. Met de nadruk op -je.

Dat zit namelijk zo. We gaan high tea-en.

 En wat is een high tea zonder thee? Helemaal niks.

Nou doen mij dan maar eens eens tas. Thee.

Intussen in Nijmegen. Daar zitten ze bepaald niet aan de thee. Proost mensen!

Op dit punt is de suikercoma ingetreden en zweet ik thee. Doe mij eens gauw een cola!

Iemand nog zin in een Happy Meal?

De hartverwarmende tasinhoud. Klopt aardig.

Dit hartverwarmends ligt gewoon op ons eigen kleed.

Zullen we dan nu even een rustje pakken samen? Als je 36 bent gaat het allemaal niet meer zo vanzelf.
Ach wat aardig. Moeder natuur gaf me een jeugdpuistje cadeau. Daar ben je immers nooit te oud voor.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Gerda Heek zei

Je bent natuurlijk al jarig geweest maar toch wil ik je nog van harte feliciteren! Bij deze dus.

Anoniem zei

Zo dat was een gezellige verjaardag hoor!!....enne nog van harte gefeliciteerd!!!

Mrs. T. zei

Hé, alsnog van harte!