donderdag 23 juli 2015

Plog 204 - Hoepel op, moet ze gedacht hebben

Wat deed ik op 23 juli 2015?

Hier fake ik dat ik zin heb om te gaan sporten.

Sara doet intussen alsof ze wakker is óf dat ze nog heul moe is. Geeft niks, ik neem de honneurs wel waar. Blijf jij nog maar wat liggen.

Ik sta op de loopband en kijk erbij alsof ik moet poepen. Verder gaat het goed.

Je kunt veilig uit je kribbe opstaan hoor. Het leed is geleden.

Mijn nieuwe truitje zit goed. Dat is op zich geen verrassing, omdat ik het paste alvorens tot aanschaf over te gaan. Maar je weet natuurlijk nooit wat er in een nacht allemaal kan gebeuren.

Naar de pittoreske markt dan maar?

Eerst even flappen tappen. Serieus Irène, die uitdrukking gebruikt echt niemand meer.

Dat zal allemaal wel, zonder moneten geen eten.

Er gebeurde heel veel bij Kruidvat. Zeg je eigenlijk het of de?

"Ja hoi, ik kom mijn pu..." "Oh ja je pulmozyme, ik pak hem even uit de koelkast." Volgende keer zeg ik gewoon niks meer.

Hé wat gezellig, Cn en Mrl zijn er. Ze komen een cadeau brengen. Voor ons beider verjaardagen. Attent! Sjrd is druk met zijn friet. Dan pak ik het wel uit.

Wat een goed cadeau! Nu kunnen we zelf ook een fik stoken!

Sara krijgt ook nog een cadeau. Ze mag mijn lege milkshakebeker uitlebberen. Met vakkundige assistentie van Mrl uiteraard.

En daarna gaat de beker vakkundig aan flarden. 

Het lijkt ons eens leuk als Sara door een hoepel springt. Alle elementen zijn aanwezig. Dat kan niet anders dan goed gaan.

Maar Sara is niet zo'n durfal. Hier zijn nog wel wat trainingsuren voor nodig.

Hej hej.

Geen opmerkingen: