vrijdag 24 juli 2015

Plog 205 - Imelda ruimde op

Wat deed ik op 24 juli 2015?

Zo sondevoeding, ook lekker geslapen? Nee eigenlijk moet ik vragen of je lekker gewerkt hebt.

Dit ziet er verdacht veel uit als een bezoekje van de thuiszorgelf.

Nieuwe broek? Nieuwe schoenen? Nee nee. Kast opgeruimd. Dan kom je nog eens iets tegen. Wat een vondsten!

Van deze schoenen was ik het bestaan zeker niet vergeten. Maar na ze nog een laatste keer gepast te hebben, heb ik de knoop doorgehakt. Ze gaan op marktplaats. Ze zijn me net te klein, met hun maat 36,5. Erg jammer want ik vind ze dolletjes. Misschien passen ze jou wel? Dan heb je dus voor erg weinig geld heel toffe TOD'S. Kijk anders maar eens hier.

Zul je net zien. Nagels nog nat in de lak, staat Albert al voor de deur.

Leuk kleurtje wel.

Er zit niks anders op. Stil op de bank blijven zitten en wachten tot ze voldoende gedroogd zijn. Zoek ik intussen wel een rokje uit dat ik over een tijdje kan maken. Of niet. Ik zou al blij zijn met een vlaggenlijn.

Kopje thee? Soort van. Koud en zonder zakje.

Wat doe ik hier??? Ik zit midden in een hoestbui in een zee van schoenen en dozen. En stof. En ik maak schoon met een washandje ja. Als ik het dan eindelijk in me heb ga ik niet eerst nog naar beneden voor een emmer en alles. Tegen de tijd dat ik daarmee naar boven ben gezeuld, ben ik mijn mojo alweer kwijt.

Ik schep orde.

Dit mag blijven.

En hier staan nu alleen maar sneakers. Zeer tevreden.

Deze zijn op en gaan de bak in. Met pijn in het hart hoor.

En deze gaan op marktplaats.

Zo voel ik me ook Sara. Precies zo.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Merel zei

Psst, je marktplaatslinkje doet het niet; die komt uit bij een inlogscherm. Dat verkoopt zo lastig (al zijn mijn voeten met hun maat 41 toch véél te groot)

Irène zei

Bedankt voor de tip! Ik was nog ingelogd. Jammer van je voeten. ;-)

Vnn zei

Tsss met je kaboutervoeten.