zaterdag 25 juli 2015

Plog 206 - Zomaar een tijdreis gemaakt

Wat deed ik op 25 juli 2015?

Misschien wordt het nu echt tijd om iets aan de instellingen van mijn camera te doen. Dit beeld klopt van geen kant.

Oehhhhh Sara, er staat iets heel leuks op het program vandaag. En jij weet nog van niks.

Het betekent wel dat ik voor dat leuks vroeg mijn nestje uit moet, zeker op zaterdag. Heb ik er allemaal voor over.

Zo te zien zijn we er al! Wat is er allemaal aan de hand? Dit is niet jouw mand Saar.

Wat een gezelligheid! (En wederom wat een slechte belichting.)

Maar wacht eens even... Dit is LouLou!

Mijn ouders passen een week op de hond van Mrtn. Daar doet niemand moeilijk over.

Wij gaan intussen op pad. Als je op zoek bent naar een tip, of iets anders, word je hier vrijwel altijd teleurgesteld.

Maar dit dan. De buitenboordmotorhemel! Hier slagen we zeker en vast voor een bescheiden langstaart en kunnen we ook nog onze kortstaart inruilen.

Sara is helemaal in haar element. LouLou is nog een beetje overweldigd.

Of ik soep wil, vraagt mijn moeder. Dat lijkt me wel eens lekker. Zeker in zo'n mok die ik al mijn hele leven ken.


Als dessert ook nog zo'n ouderwets ijsje. Wat een feest!

Ik ken mensen die nu op Tomorrowland zijn. Heel tof en alles. Maar waarom zou je die moeite allemaal doen als SBS6 ons dit voorschotelt?! Allemaal 90's kneiters!

2 Unlimited! Ray én Anita! Ik weet niet of ik nog kan slapen vannacht.

Hej hej.

Geen opmerkingen: