maandag 27 juli 2015

Plog 208 - Ik blijk het (nog steeds) te kunnen!

Wat deed ik op 27 juli 2015?

Het is maandagochtend. Heb jij zin om te gaan sporten Saar? Ik ook niet. Zullen we spijbelen? Met de afwezigheid van de goeroe en alles. Insert middelvinger.

Een vers naaldje moet wel. Vooruit dan.

Voor het eerst in mijn leven kijk ik een vlog van een collega CF'er aka cyster. Het meiske moet nogal hoesten, je verwacht het niet. Voor Sara, die nog in de gang lag, een bekend geluid. Ze komt toch even kijken of het wel goed gaat met de hoester in kwestie.

Met deze hoester gaat het heel aardig.

Vuile doekjes = een schoon huis.

Dan ga ik nu mijn eerste ijsje ooit haken. Het is immers zomer.

Ik heb de smaak goed te pakken. Dat mensenhanden dit kunnen maken hè.

Och jee. Ik ken iemand die nu buiten aan het hardlopen is. Als dat maar goed gaat.

In de keuken gebeurt ook van alles. Ik blijk het nog steeds te kunnen. Inclusief het laten overkoken van de pan pasta.

Holy moly wat zit er onder het folie?

De ijsjesfabriek is weer gesloten.

Heb jij nog iets over deze dag te zeggen hond? Niet? Over en sluiten.

Hej hej.

1 opmerking:

Haak en Smaak zei

Lekker bezig met haken :) De volgende keer mee naar een markt? ;)