dinsdag 28 juli 2015

Plog 209 - 8 Poten, 2 staarten en 1 miljoen haren

Wat deed ik op 28 juli 2015?

Wie heeft hier gisteravond zijn spullen niet opgeruimd? Nou?! Dit is voor ons doen rommelig. Mensen met kinderen: begin maar met lachen.

Ik was het zelf. Dat kwam door het eetexperiment dat volgde op het kookexperiment. Het was geen heel groot succes. Het maagzuur brandt en boert zich nog steeds een weg naar mijn keel. Snel maar weer een handje van deze jongens achter de huig frunniken.

Blogger vraagt of ik meer informatie wil. Hoeft niet. Ik snap het.

Als het zou moeten kon ik vandaag zo bij IKEA aan de slag.

Ik heb echter heel andere plannen. Iets met acht poten en twee staarten.

LouLou is weer op bezoek!

De dames kunnen niet van elkaar afblijven. Sara komt van Lesbos. Ik begrijp nu hoe dat zit.

Even uitrusten hoor. Of is het een afleidingsmanoeuvre van Sara?


Twee judoka's op de judomat in de dojo.

Buurtinspectie.

We zijn zelfs naar de winkel gewandeld. Met wie staat mijn moeder daar te buurten?

Snel al het bewijsmateriaal verdoezelen. Jammer dat ze weer weg is hè Snaar?

Ik hoef niet lang te treuren. Mijn bestelling van Omoda is eindelijk bezorgd. Goed opruimen vraagt om nieuwe voorraad. En de diabetesvoet vergt nou eenmaal wat extra verzorging. Muhaha! De Fredjes gaan terug, ze zijn te groot.

Hej hej.

Geen opmerkingen: