donderdag 30 juli 2015

Plog 211 - Plattelandsperikelen op een waterkoude dag

Wat deed ik op 30 juli 2015?

Weet je nog, van die eindeloze werkzaamheden aan het dak? Het dak is af.

Ik ben ook af. 

Maar ik ben weer heel tevreden met mezelf en mijn opgerekte spieren.

Het postagentschap in ons dorp is gesloten wegens vakantie. Heel 2015. Daarom moet ik met de auto naar twee dorpen verder rijden om mijn pakket af te geven bij een ander postagentschap. Gelukkig kun je in het postkantoor in onze stad tegenwoordig wel sushi eten. Welkom op het Limburgse platteland.

Buurtmeisjes Mrl, wat doe jij daar? Nou gewoon, schrijven.

En met Sara knuffelen!

Op de stoel?

Ja. Ons geheimpje. Niet tegen Sjrd zeggen hoor!

Daarna nog een sessie op het kleed.

Sara heeft weer een topdag op deze manier.

Ik ook. Want we hebben ook nog gekleurd. Note to self: wat knutselspullen aanschaffen als je de blits wil maken bij kleuters.

Dit ziet er heel nautisch uit. Lukt het allemaal mannen?

We schrijven 30 juli en het is ik heb het zo koud dat ik mijn winterjas maar van de kapstok heb getrokken.

Hej hej.

1 opmerking:

Sarah zei

Zo schattig die Saar! Die weet niet wat 'r overkomt deze week :D
Wat voor zuurstof heb jij dan? Ik had voor mijn handige ding alleen van die grote zware metalen cilinders! Die van jou ziet er ook handig uit! x