maandag 3 augustus 2015

Plog 215 - Nick en Simon hadden het ook niet makkelijk

Wat deed ik op 03 augustus 2015?

Vandaag start weer een nieuwe caystoncyclus. Ik kan best een beetje extra lucht gebruiken. Het lijkt me geen kwaad te kunnen daar dit potje van op de hoogte te brengen. MegaSuperBlubberPower!

Ik sliep matig en moet nu gaan sporten. Met een maag die in brand staat. Uit eten gaan is heel gezellig alleen dat eten hè... Daar moet ik iets op verzinnen.

Het is ook echt sportweer moet ik zeggen.

Ja dit krijg je er dus van.

De tweede prestatie van vandaag.

Hoi! Gezellig barbecueën bij Nk. Valt nog niet mee hè? Een vijfpersoonspakket met zijn drieën weg knagen?

Nks tuin is hysterisch gezellig.

Dag Nick en Simon. Sorry van Sara. Het leek me een goed idee haar mee te nemen, op een laagdrempelig uitje. Wist ik veel dat ze opgefokt rond jullie landgoed ging lopen blaffen en janken. Ik hoop dat jullie hartritmes weer op orde zijn. (Sjrd bracht Sara na 2 minuten alweer naar huis.)

Nog een rondje sprayen en een handje pillen en dan noem ik het een dag. Welterusten.

Hej hej.

Geen opmerkingen: