woensdag 5 augustus 2015

Plog 217 - Wat een verwennerijen allemaal!

Wat deed ik op 05 augustus 2015?

Ik hoorde Sara vanmorgen al blaffen, toen ik nog in bed lag te stinken. Eenmaal beneden snap ik waarom. Wat hangt hier zomaar aan mijn voordeur te shinen?

Nou! Nee maar. Wat lief. Overbuuv Mrjln customizede een smoothiemok speciaal voor mij. Zomaar. Dankjewel zeg!

Klamme kussen. Daar moet de zon nog snel even overheen.

Het gelemmeteer is gedaan. Vandaag weer volle kracht vooruit.

Dit ziet er uiterst aangenaam uit! Waarom is er vlaai?

Omdat Ll er is! Dat is super gezellig! *klep klep klep* *buurt buurt buurt*

Ll bracht ook cadeautjes mee, nog voor mijn verjaardag. Ik word maar verwend vandaag zeg.

En we ruilden nog wat kleren. Zij een jurkje en laarzen van mij, ik een jurkje en schoenen van haar. Handig hoor, een vriendin met maten en smaak in dezelfde categorieën.

Zo'n perfecte dag leent zich bij uitstek voor het kapotslaan van de écht aller aller aller laatste nutri sinaasappel.

Jemig Saar! Gaat het wel goed? Je ziet zo wit.

Zo ja. Dit is beter. Knurftje.

Hej hej.

Geen opmerkingen: