donderdag 6 augustus 2015

Plog 218 - De tweede ronde!

Wat deed ik op 06 augustus 2015?

Oh nee! Anny! Wat heb je gedaan??? Of nou ja, Anny... Irène! Goede genade is dit nagellak? Op de vloer?

Peeuw Peeuw! Dit had ook rode nagellak kunnen zijn, denk ik met een rood hoofd van het boenen. Het ergste heb ik wel weg gekregen. En de tegel is nog intact. Spelende Vrouw; wat heb je nu geleerd? Dat ik nooit, nooit meer even het flesje nagellak op de armleuning van de bank moet zetten.

 Alles fris, alles fleurig. Op die nagellak- en acetondamp na dan.

Dit ziet er verdacht veel uit als vlaai. Ja je woont in Limburg of niet hè.

Het is warm. Dat belet Sara niet om een sprintje te trekken.

Ha Vnn! Wat aangenaam jou vandaag op mijn bank te treffen. *klets klets klets* *buurt buurt buurt*

De vlaai was van Vnn, evenals de zonnebloemen. Ook nog voor mijn verjaardag. Hoelang gaat dit nog zo door?!

Deze sproeisessie zal volkomen overbodig blijken. Maar ja, ik heb geen glazen bol hè.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Ik vond jouw bank ook heel aangenaam!