zaterdag 8 augustus 2015

Plog 220 - Domweg gelukkig

Wat deed ik op 08 augustus 2015?

Begin je weekend met een gevulde koelkast.

Keer twee.

Ja, Albert heeft mijn verse eierkoek weer keurig getimed.

Je kunt je afvragen wie hier op zondag het vlees snijdt. Of hoe hygiënisch het precies is dat ik met mijn ongewassen blote voeten op het aanrecht sta. In mijn pyjama. Maar alles begint met licht.

Grmpf. Dat van die natte kussens begint een patroontje te worden. Sara denkt van uitstekende hulp te zijn bij het droogproces. Helaas is ze niet heel erg absorberend.

Maar moet je kijken wat zo'n bui met mijn blommen doet!

Wacht ik zoem even in.

Besloten om toch maar niet de hele dag in mijn pyjama rond te hobbelen. Ook al is het een ongelooflijk lekkere hutterdag. Dat kan ook in een schoon kleedje.

De man die 10 km hard liep, stofzuigde en het gras maaide doet hier even een dutje. Mag hij?

Ik beeld sereniteit uit. Met zoutjes.

Een foto die is geplaatst door slomeneri (@slomeneri) op
Domweg gelukkig.

Van zo'n nutri heeft ook Sara een hoop plezier.

Wij smeden intussen plannen voor morgen.

Goede dag dit hè?!

Mijn liefste snuitje.

Het is een topdag. Ook voor de rozenstruiken. Ga maar weer een hoop nieuwe bloemen maken meisjes!

Gewoon dit. Zo is het. Mag het alsjeblieft altijd zo blijven?

Hej hej.

3 opmerkingen:

Sarah zei

De simpelste dagen kunnen het aller aller meest betekenen. Echt heel fijn zo een dag!

Karlijn Baert zei

Ik heb net als avondeten vlaai uit de doos gegeten, heerlijk en doe ik anders nooit.
Zo leuk die bloemetjes in geel-rose-rood, mijn moeder heeft ook zo'n plant.
Grappig Sara en Sjoerd zo samen, ik mis Floortje heel erg als ik dit zie. Groetjes, Karlijn

Mara zei

Dat mag zeker ;). Ik duim met je mee! X