zondag 9 augustus 2015

Plog 221 - Festival de kermis hoezee

Wat deed ik op 09 augustus 2015?

Altijd al eens willen doen: shirt #sissyboy, broek #bellaragazza, schoenen #omoda, riem #noosa

Er wachten twee jongens op post. Het komt eraan!

Mrl vroeg of Sara ook mee mag naar de kermis. Dat lijkt me niet zo'n heel goed idee. Of ze dan van tevoren nog even met Sara kon komen knuffelen. Dat mag altijd!

Samen in Sara's mand. Past prima.

1000 Hartjes voor 1000 bloemen.

Op naar de kermis!

Amai. In de zes jaar dat we hier nu wonen zijn we nog nooit naar de kermis geweest. Het overtreft nu al mijn stoutste verwachtingen. Er is zelfs een reuzenrad.

Heeft u uw visvergunning op zak jongedame?

Woehoe! Iedere vierjarige droomt van een dergelijke verzorgingsset. Er zit zelfs een ladyshave bij!

Mijn referentiekader van een dorpskermis behelst niet meer dan botsauto's, de rups en een draaimolen. Dan dit! En een hoop bekenden hier, ongelooflijk.

However, the best things in life are free.

Proost vrienden. Leuk festivalletje dit.

Mijn gebit smacht naar wegsmeltend glazuur. Zal ik ook iets uit deze kraam kiezen?

Nee! Ik verheug me al sinds gisteravond op een suikerspin.

Na veel vijven en zessen wil Mrl dan toch in de draaimolen. Ze heeft een coole bus uitgezocht. Het was alleen niet de bedoeling dat die gast op rechts ook in zou stappen.

Volkomen begrijpelijk. Het is namelijk een exclusieve bus.

Even verderop treffen we dit aan. Maar dat is toch fantastisch!

Huh? Heb jij nou ook zo'n set gewonnen Sjrd?! Maar ik vroeg om een romantische knuffel uit de schiettent...

Knijp me eens. Hebben we nu alwéér zo'n fijne dag?

Het onderschrift dat ik hierbij verzon konden de heren niet zo waarderen. Dus verzin zelf maar iets.

Zo'n dag kun je maar op een manier afsluiten. Voor mij een portie bitterballen graag. Ja, ik ga enorm over de schreef. Soms moet dat.

Hej hej.

1 opmerking:

Charlotte zei

Het was inderdaad een buiten verwachting goede kermis. Leuk je weer gesproken te hebben! Het bleken trouwens collega's te zijn, Kn en Dnns..