dinsdag 11 augustus 2015

Plog 223 - Gans joeksig in Venlo

Wat deed ik op 11 augustus 2015?

Krachtvoer verorberen! Het belooft een inspannende dag te worden.

Zodoende trek ik een makkelijke outfit aan. Spullen die eenvoudig uit en aan kunnen, zonder moeilijke ritsen, knopen of andere hindernissen. Kun je dan al raden wat ik ga doen?

Het is een activiteit waarbij Sara thuisblijft. Ze blijft er heel relaxed onder.

Joehoe! Daar is mijn gezelschap al!

Ondanks mijn beroerde kwaliteiten als navigator is het ons toch gelukt om in de binnenstad van Venlo te geraken.

Laten we daar beginnen! Omdat je alles eens gedaan moet hebben.

En omdat ik dit zo'n ontzettend geinig shirt vind. Vooral op deze rok. Combineert enig.

Ja zo kan ik je niet fatsoenlijk opmeten hè Nglq?!

Proost! Op de gezellige middag en tegen de uitdroging.

De tosti was verrukkelijk.

Sterk staaltje wildbreien. Ook dat is Venlo.

Door met waar we voor gekomen zijn. Dit jurkje is het toch niet geworden. Wanneer trek je in de zomer nou een jurk met lange mouwen aan? En voor de winter is het te koud, ik ken mezelf. Tien punten en een schouderklop voor impulsbeheersing.

Deze reken ik wel af. Staat ook weer beeldig op het rokje.

En de hartjestop mag ook mee. Ondanks het rokje. Ik heb vast nog wel een ander rokje waarmee ik het kan combineren.

Veer zeen d'r gans joeksig van!

Kunst in een Venlose steeg. Fraai.

Haije Venlo!

Ik zweer dat ik vanmiddag meer spiergroepen heb gebruikt en aan mijn uithoudingsvermogen heb gewerkt dan tijdens een uurtje sporten bij de fysio.

Hej hej.

1 opmerking:

Ri zei

Bang on trend, een jurkje met lange mouwen. Maar snap je bedenkingen er bij. Wil hem zelf desondanks wel. Wordt hier aan de kust vaak minder warm en ach, blauwe knieën neem ik dan maar voor lief.