woensdag 12 augustus 2015

Plog 224 - Wie spaart er dan géén sluitclips?

Wat deed ik op 12 augustus 2015?

De gekregen Weekend van twee weken oud is alweer compleet achterhaald.

Briljante tip dit. Neem een imaginaire hond en laat het spookbeest elke dag drie keer uit. Beweging gegarandeerd!

Zie je wel. Er hing inderdaad nog een ander rokje #costes in mijn kast waarmee het nieuwe hartjestopje #veromoda uitstekend gecombineerd kan worden.

Misschien kan Sara een imaginair mens nemen waarmee ze drie keer per dag gaat wandelen?

Ik moet namelijk keihard aan de slag. De kilometerregistratie wacht op me.

Misschien lukt het beter met een bakje chips naast me. 

Saved by the bell! Jss komt zelfgebakken cakejes brengen. Heerlijk!

En Nglq showt de gebreken van haar nieuwe Primarkslipper. Maar daar heb ik een oplossing voor. Mijn eerste toegepaste lifehack! "Bewaar jij die sluitclips altijd?" vraagt Nglq verwonderd. En net als ik wil uitleggen dat ik in feite een kleine hoarder ben (sluitclips, elastiekjes, plastic tassen) schiet het me te binnen. "HOE LAAT IS HET?" piep ik paniekerig.

Godzijdank nog net niet te laat om mijn bestelde broden bij de bakker op te halen.

 's Avonds geeft de boekhouder een cursus Chinees.

Sara snapt er ook niks meer van. Ze mag van mij niet met haar tanden aan haar schapenvel plukken. Heel flauw.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Vnn zei

Zeg, ik heb een idee: kun jij niet stylist worden of zo? Mijn persoonlijke Iroyeke Donders? Ik heb niets nieuws nodig maar mijn inloopkast mag wel eens uitgeplozen worden. Volgens mij kun jij originelere setjes maken. Andere ogen zien andere setjes. Leuk idee voor een rainy day!

Vnn zei

Iroyke is leuker, bedenk ik me nu.