zaterdag 15 augustus 2015

Plog 227 - Productief, nat en dol!

Wat deed ik op 15 augustus 2015?

Dit ben ik in ongedouchte en makkelijk aangeklede staat. In feite loop ik er dagelijks zo bij maar laat dat zelden op mijn plog zien. Vandaag doe ik dat wel. Ik weet alleen nog niet wat ik daarvan vind.

We vroegen uitstel aan voor de IB2014 maar de deadline van 1 september nadert met rasse schreden. Ik haal een keer diep adem en zet me dan aan de fijnste klus van het jaar. Uitzoeken waar ik vorig jaar allemaal ben geweest in relatie tot CF. Elk ritje wordt genoteerd. Als je alle CF-gerelateerde kosten op een hoop gooit vormt dat nog een aardige aftrekpost voor de fiscus.

Whoppa! Nu kan het boek 2014 echt dit. Wat een heerlijk gevoel.

Sara heeft geen idee waar wij ons toch zo druk om maken. Zij leeft met de dag.

Het weer baart me intussen een beetje zorgen. Het is goed voor de tuin en alles maar ons geplande vaaruitje van morgen dreigt op deze manier gigantisch in het water te vallen.

Laat ik me eerst maar eens op de logeerkamer storten. Ik kan onze gasten niet met goed fatsoen in het Sarabed laten slapen.

Ja jij ja.

Oh leuk! Sjrd zet weer eens een plaatje op.

Inmiddels zijn onze gasten gearriveerd! Gezellig mensen, proost!

Of Sara ook Doritos kan krijgen?

Of worstjes? Die staan aan deze kant van de tafel.

Kijk Mrtn, je selfiestick wordt gebruikt! En Sjrd heeft ook meteen reclame lopen maken voor je superdoekjes.

OMG. Er komt een krekel (?) of een sprinkhaan (?) uit de lamp (!) gevallen. Tijd om het licht uit te doen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: