dinsdag 18 augustus 2015

Plog 230 - Met de pet rond

Wat deed ik op 18 augustus 2015?

Die oude kaas is wel lekker maar ook zo droog als een krant. Eens even kijken of ik de stroopcombinatie kan waarderen.

De kindjes in Afrika indachtig gooi ik dit bodempje prikloze cola toch weg. Het eerste glas cola van de dag moet beslist met prik zijn. Anders zijn de gevolgen niet te overzien.

Nog meer noten op je zang freule? Nee hoor. Mijn eenstuk komt van #geisha trouwens.

Met mijn wagen volgeladen kar ik naar de kringloop. Opruimen is zo lekker.

Zin in kringloopwinkelen had ik vandaag niet. Terug via de analoge Albert Heijn voor wat lekkers en wat fleurigs.

Het logeerbed staat weer klaar voor de volgende gasten. Of om rommel op te verzamelen.

Hier ook meteen maar even opmaken, nu ik toch bezig ben. Zoveel werk is het nou ook weer niet.

Sara en ik doen een potje deze vuist op de poot.

Niks zo deprimerend als een lege vaas. Zonnebloemen straal!

Sjrd heeft er weer een knappe trainingsronde opzitten. Over een maand is het zover: dan loopt hij mee met Dam tot Damloop. Hij maakt deel uit van de groep Run4Air en vraagt op deze manier aandacht en geld voor onderzoek naar CF. Mocht je hem nog willen sponsoren dan kan dat hier: http://www.run4air.com/nl/participants/profile/358. Alle mensen die dat al hebben gedaan: enorm bedankt! Het voelt een beetje kazig om op deze manier met de pet rond te gaan maar ik doe het toch. Zolang CF nog niet verslagen is heb ik weinig keus.

Sara doet even voor hoe goed zij kan rennen. Knap hoor.

Gekke, mooie, eigenwijze, lieve Sara. Wat zijn we blij met jou.

Oh. Ik dacht dat we weer Dicte gingen kijken. Blijkt het Ingite night. Ook leuk.

Hej hej.

Geen opmerkingen: