woensdag 19 augustus 2015

Plog 231 - Buiten de lijntjes gekleurd

Wat deed ik op 19 augustus 2015?

Wel hallo daar! Leuk dat je er weer bent. Kun je alsjeblieft weer een poosje blijven?

Ik trek meteen blote benen aan.

De kussens kunnen ook weer van stal. En dit keer draag ik ze fluitend naar buiten!

Ik heb zelfs nog energie om de meurende afvalbak uit te spuiten.

Ja ik krijg de beste ideeën als ik een witte blouse draag, en nieuwe schoenen. "Waarom heb je daar niet even mee gewacht tot ik er was?" vraagt mijn moeder even later hoofdschuddend. Dit soort klusjes zijn longtechnisch niet de meest hoogstaande, qua bacteriën en schimmels. Ik weet het. Heel soms echter ben ik het domweg zat om van veel dingen zo afhankelijk van anderen te zijn. Maar goed, volgende keer mag jij het weer doen pap. "Beter een ouwe kapot dan een jonge versleten" was het toch?

Sara en het mysterie van haar gefrommelde doek. Ligt dit echt zoveel lekkerder?

Het is perfect leesweer, dat mag ook wel eens gezegd.

Tot het te koud wordt. Zullen we naar binnen gaan en Dicte kijken? Oké.

Hej hej.

Geen opmerkingen: