zaterdag 22 augustus 2015

Plog 234 - Het woei mij te hard

Wat deed ik op 22 augustus?

Sondevoeding afgekoppeld. *burp*

Goedemorgen Sara. Heb jij je luide vodden verplaatst van de hal naar de kamer? Suf nog maar even lekker verder hoor.

De ochtendroutine zit erop, de dag is begonnen.

Sjrd Soprano is van het waste management.

Nautisch pak aan en op naar de haven!

Eerst nog even langs het postagentschap. Weer een paar schoenen verkocht!

Denk je dat we vandaag zo'n kar nodig hebben?

Nee.

Dit is gek. Ik ben altijd degene die ervan overtuigd is dat we een keer omslaan met ons bootje. Sjrd niet, maar stopt wel steevast en als enige zijn spullen in het tonnetje.

 Hoi ganzen. Wat zijn jullie met veel.

Goh, hier is het ook net Sail.

Wij zijn naar ons vaste plekje gemotord en hebben het anker uitgegooid. Ik kom er gewoon voor uit: ik ben meer een ligger dan een zeiler. Tenzij windkracht nul.

Proost hoor.

Nou dag, het was weer een heerlijke middag op het water. Hopelijk tot snel!

En dan nu even het lichaam verzorgen met zouten en vocht. Opdat het niet verkommert. Dat doen de cyclamen wel.

Sara zorgt zelf wel dat ze niet verkommert.

Hej hej

Geen opmerkingen: