zondag 23 augustus 2015

Plog 235 - Schrale klusjes zondag

Wat deed ik op 23 augustus 2015?

Even lekker uitwakkeren in het zonnetje.

Bij het vervangen van de vuilniszak donderde de hele emmer uit het vernuftige schuifsysteem op de grond. Dat kon op zich geen kwaad. Het stuk deur dat normaliter aan het zicht ontrokken wordt schreeuwde me nu in al zijn viezigheid toe. Poets mij! Oké. Ik luister altijd naar kastdeurtjes die tegen mij praten.

Als jij tegen mij zou praten zou ik ook naar je luisteren hoor Saar. Dat was bij je hondenbroer niet anders.

Hopelijk is dit voorlopig weer de laatste zondag waarop we aan de slag moeten. Vandaag is omgedoopt tot schrale-kutklusjes-zondag. Maar dan heb je ook wat.

Een leeg bureau en een goed gevoel! Vanzelfsprekend gaat dat het beste in mijn pyjama.

Hoewel jezelf douchen en aankleden ook veel vreugde brengt.

Hoe blij ik ben met deze kleur op mijn nagels weet ik nog niet precies. De associatie die ik doorgaans bij blauwe nagels heb is niet zo'n positieve.

Vanavond even geen sondevoeding maar bruine boterhammen in de buitenlucht. Dat kan niet anders dan heel gezond zijn.

En aanstekelijk lekker.

De oprukkende wind en gestaag vallende druppels maken dat ik mijn witte bolletjes met hagelslag toch maar binnen opeet. Meteen een stuk ongezonder allemaal.

Onze nieuwe vriendin Dicte wil best een nier afstaan. Heel nobel.

Hej hej.

Geen opmerkingen: