maandag 24 augustus 2015

Plog 236 - En dat allemaal op maandag

Wat deed ik op 24 augustus 2015?

 Beetje ontbijten, beetje bijploggen. Je weet wel.

Het hele weekend vlogen er al helikopters over. Vanmorgen brommen er drie chinooks door het luchtruim. Wat is er toch aan de hand?

Zeg me dat het niet waar is?! Wat doen de paarse polo's met oranje hesjes daar? Ze maken vertrouwd veel lawaai.

Hou jij ze asteblief goed in de gaten waaksaar?

Ik moet namelijk gigantisch gaan sporten. Mijn dubieuze nagellak past in elk geval perfect bij mijn sportshirt.

Goeroe: "Je bent goed gemotiveerd vandaag hè?" Ik: "Nnggg!"

Afdampen met een een blikkie cola bij moeders.

Deze broek is van de H&M, kostte navenant geen drol en zit top! Allemaal kopen.

Wat staat hier ineens een uiterst zonnig boeket te stralen?!

Gs bracht het mee. Ha Gs! Leuk dat je mee-eet. En bedankt voor de bloemen. Hoewel ik Gs helemaal niet goed ken kan ik best veel over hem vertellen. Bijvoorbeeld dat hij volgend jaar gaat trouwen. En op de vraag die hij ons stelde, zeiden wij in elk geval al ja.

Sara kan het allemaal nauwelijks nog aan. De dag heeft weer erg veel van haar gevergd.

Kom maar, dan kijken we samen nog even naar Wes en Yo.

Hej hej.

Geen opmerkingen: