dinsdag 25 augustus 2015

Plog 237 - Klusjes aanpakken en afronden

Wat deed ik op 25 augustus 2015?

Goedemorgen wereld. Irène meldt zich weer.

Dit hier ben ik al maanden aan het doen. Of uitstellen. Als je een invalidenparkeerkaart hebt (check) kun je in de gemeente Amsterdam gratis parkeren op plaatsen waar je normaliter moet betalen, parkeergarages en parkeerplaatsen met een slagboom uitgezonderd. Super handig natuurlijk. Om het daadwerkelijk zover te laten komen moet het een en ander ingevuld en gescand worden. Met die paperassen ga ik dus aan de slag. Voor de zekerheid log ik nog even in op de site van Cition en wat blijkt? De aanvraag kan inmiddels digitaal! Nog super handiger! Heb ik toch niet voor niks zo lang gedraald.

Door met mijn volgende klusje: de Great Strides wandeling op 13 september. Deze organiseer ik namens de NCFS voor alle mensen die in het zuiden van het land (in Linne om precies te zijn) mee willen doen. Great Strides is over komen waaien uit Amerika en betekent letterlijk Grote Stappen. Dat heeft natuurlijk weer allemaal te maken met de grote stappen die nodig zijn om CF te kunnen genezen. In de praktijk is het gewoon een gezellig samenzijn en bewegen van en voor mensen die CF een warm hart toedragen. Ook meedoen? Leuk! Voor meer informatie zie http://www.ncfs.nl/greatstrides of https://www.facebook.com/events/491434134366829.

Hier loop ik een beetje achter. Er wordt aan gewerkt.

Kom Saar, laten we samen even naar de brievenbus lopen.

Mooie lucht zeg.


Sara heeft meer oog voor het gras en wat zich daarin bevindt.

Tot slot nog een lekkere slok regenwater. Graven maakt dorstig.

Onderweg naar huis hoor ik een vertrouwd "JOEHOE!!!" Dat kan maar een iemand zijn: Nglq. Ze wilde net wat kwaliteitslectuur komen afgeven maar nu kan ik het net zo goed zelf meenemen.

Het avondgedeelte bestaat andermaal uit de boekhouder. De cursus Chinees kan worden afgerond. Geslaagd met vlag en wimpel.

Hej hej.

Geen opmerkingen: