woensdag 26 augustus 2015

Plog 238 - Alle naaiattributen verzamelen!

Wat deed ik op 26 augustus 2015?

Laat ik maar eens beginnen met het sorteren van de aardbeien. Met z'n allen opgehoopt in een plastic doosje komt de kwaliteit en houdbaarheid niet ten goede.

Over mijn eigen kwaliteit en houdbaarheid zullen we het maar niet hebben. Glad ijs, wat ik je brom.

Mijn suiker is in ieder geval een duchtig puinhoopje vandaag. Op dit uur al twee extra nutri's achter de kiezen en nu wéér een hypo. Waarom?!

Ik prop er nog maar een eierkoek in en hoop er het beste van.

Van de hele tijd hypo's krijg je ook erg veel bonkende hoofdpijn.

Blijkbaar is de hoofdpijn weg en zijn de hypo's onder controle want plots bevind ik mij in het centrum van de stad. Samen met mam. Ongelooflijk.

Limburgser wordt het niet hoor. Of je moet hier met kersenvlaai op de grond gaan zitten...

Maar we zijn dus op missie. Want mijn naailes begint aanstonds en ik kan nog niet alles afstrepen van het lijstje dat de naaijuf mailde. Ik ben op zoek naar dingen als kleermakerskrijt en strijkvlieseline. Wie had dat ooit gedacht.

Weer thuis spuit mijn moeder de bak nog even uit en zichzelf onder.

Volgens mij ben ik er nu wel klaar voor. Oh en met een stofschaar mag je dus nooit NOOIT papier of andere zaken anders dan stof knippen. Dagge ut wit.

Dan ga ik nu even in alle rust op bank overbelicht liggen zijn.

Compleet gestrekt en met een rimpelig voorhoofd. Kan me niks schelen.

Oh. Zo te zien vond Sara dit een heel goed plan. Zo'n bank is ook veel te groot voor mij alleen.

Hej hej.

1 opmerking:

Mara zei

Naailes!! Daar wil ik ook ooit nog op!!
Nu al benieuwd naar je creaties 😉