donderdag 27 augustus 2015

Plog 239 - Meneer Proper heeft ook een opa

Wat deed ik op 27 augustus 2015?

Wat ziet mijn geplooide oog als eerste zodra het zich opent?

Een hond. Op bed! Wanneer is dat gebeurd en waarom heb ik daar niks van gemerkt?

Niet te lang bij stilstaan. Die dingen gebeuren blijkbaar. Bovendien heb ik wel iets anders aan mijn hoofd. Sportelen.

Vanaf de loopband staar ik door de beregende ruit naar dat wat de Linner zomerkermis moet worden. Heel veel troostelozer wordt het volgens mij niet meer.

Sara geniet intussen nog een beetje na van haar bedavontuur van vanochtend.

En ze houdt scherp in de gaten of mijn moeder het allemaal wel proper poetst.

Wist je trouwens dat er ook een opa van meneer Proper bestaat? Hij staat precies in mijn huiskamer te stofzuigen. Wat een bof!

Ik deed overigens ook wat hoor, terwijl mijn ouders zich vrijwillig afbeulden. Ik streek en vouwde mijn duim blauw en twee wasmanden vol. Hoppa!

Nou daaag, opa en oma van meneer Proper! Bedankt weer!

Als we daar het postvrouwtje niet hebben. Handel jij het even af Saar?

Mooi zo, nieuwe infuusmaterialen en een verjaardagscadeau.

Sara ontdekt haar alternatieve plekjes.

En wij zetten ons na Dicte weer aan Breaking Bad. Ook fijn!

Hej hej.

Geen opmerkingen: