vrijdag 28 augustus 2015

Plog 240 - Lijn eruit, hakken aan!

Wat deed ik op 28 augustus 2015?


De gevulde doos vol verse infuusspullen ten spijt, ik ben er klaar mee. Maar dan ook helemaal en vrij plotseling eigenlijk. Mijn picclijn gaat eruit. Na een goede drie maanden trouwe dienst is het vertrouwen groot genoeg om het zonder te durven. In het slechtste geval moet er weer een nieuwe in. We zien wel.

Kiek dan! Helemaal schraal en wit en vooral plasticvrij. Wat een genot. Het kan weer ademen.

Dan sluit ik me nu even op in de badkamer. Scheren, scrubben, masker. Het volledige programma.

Woei! Zo'n dag verdient een feestkleedje.

En vooruit, vlaai. Welke zal ik eens nemen? Iets uit deze hoek?

Of deze? Het ziet er allemaal bijzonder lekker uit.

Maar ja. Dit is al sinds mijn derde levensjaar mijn lievelingsvlaai. Kersenvlaai voor het leven!

Maar ik eet eerst een broodje filet americain. Had ik zomaar ineens zin in. Ik eet nog maar zelden vlees dus als ik het doe moet ik het goed doen.

Deze vrolijke te pimpen kat verhuist naar Groningen. Er woont daar iemand tijdelijk die haar eigen poezen moet missen. Dan is een papieren kat het minste wat je kunt doen.

Sara droomt intussen van Mrl die komt hoepelen...

Naaa! Hoe is dit mogelijk? En wat kun je het goed kind!

Dankzij Albert kunnen we er weer een week tegen.

Maar wat doen wij? Wij eten een hapje buiten de deur. Gekkigheid.

Ik heb er zelfs mijn hakkenschoenen voor aangetrokken.

Nou proost sjattepoemel. Op alles. En dat we hier zo zitten samen. Dat is buitengewoon fijn.

Alleen jammer dat ik mijn zonnebril vergat en nu zo knap knijp.

Een kokossoepje voor mij. Heel erg lekker.

Dit is toch skitterend!

Deze salade is ook goed te pruimen. En hij gaat ook nog zo goed als op.

Hej hej.

Geen opmerkingen: