zondag 30 augustus 2015

Plog 242 - Zalige zondagse zaken

Wat deed ik op 30 augustus 2015?

Goeiemorgen Saar. Jij hebt je positie alweer ingenomen zie ik. Dat heb je goed gedaan.

In feite doe ik hetzelfde. En ga nu echt echt echt bijploggen nondeju.

Sara twijfelt of ze wel aan haar ontbijt moet beginnen.

Hm ja. Vooralsnog laat ze het bij één brokje.

Ik twijfel geenszins of ik zal sprayen. Dit is voorlopig weer de laatste dag cayston! Dat vieren we gepast met een charmante sprayselfie. Daar kun je er immers niet genoeg van hebben.

Ondanks het weer hebben we besloten niet het water op te gaan. De behoefte aan een kneuterige thuisdag samen is groter. Het gras kan deze keuze zeker waarderen.

Dit heb ik aan. Meer kan ik er niet over zeggen.

Stukje vlaai dan maar?

Sara dabde een minikuil tussen de haagbeuk en ligt daar genoeglijk in af te koelen. Het is bokheet.

Gisteren doken deze kraaltjes ineens op in mijn hoofd. Zonet vond ik ze op de plaats waar ik dacht ze gelaten te hebben. Tien punten voor mijn systematische opbergtalent.

En dan nu aan de slag met mijn fijne motoriek. En zo bekeken kan de kapper dat binnenkort ook, met mijn uitgroei.

Sportliefhebbers Sjrd en Sara buigen zich intussen over de Vuelta. Glaasje rosé erbij, stukje kaas. Net vakantie.

Intens tevreden. Een kinderpols is snel gevuld.

Nou... Dan ga ik nu hier maar eens mee aan de slag. Als ik het kraaltjes rijgen niet ben verleerd moet dit toch ook lukken?

Zeker wel!

Nu ik zo lekker bezig ben in de keuken, snijd ik de gespikkelde bananen ook meteen in porties voor de vriezer. Schijnt super handig en lekker te zijn als ik weer eens besluit een smoothie te maken.

Noem mij gek maar ik vind het gekriebel van vliegen op een ledemaat dus heerlijk.

Hej hej.

Geen opmerkingen: