maandag 31 augustus 2015

Plog 243 - Doe mij nog zo'n maand!

Wat deed ik op 31 augustus 2015?

Ik begin mijn dag met een cryptogram.

En doe alvast een stevige warming up.

Mijn zicht op de Linner zomerkermis vanaf de loopband. Wat een feest.

Het is ongelooflijk maar ik heb echt lekker gesport. Ondanks de hitte en mijn algehele aversie tegen verplicht bewegen in het algemeen.

De dekbedden hangen weer heerlijk fris te worden. Maar echt.

Sara houdt scherp in de gaten of er vogels langs vliegen die eventueel hun poep lozen net op het moment dat ze boven onze dekbedden hangen. 

Heel fijn.

Augustus, je was goed voor me. Er was zon, energie, vriendschap, plezier, liefde en gegroeid vertrouwen. Daar ben ik echt ontzettend blij mee. Ik vier het met mijn blauwe gladiator jurkje.

Laat ik dan nu ook maar eens mijn ziekenhuiskarretje gaan ontmantelen.

Ziezo. Veel beter.

Het is 18:00 uur. Wat zal ik eens gaan doen? Sprayen? Muhahaha!

Het bed maar weer opmaken dan? Ja. En nog eens wat rondsjouwen met schilderijen en andere frutsels.

Sjrd is precies op tijd thuis om de kussens naar binnen te zeulen. Code oranje!

Code oranje in mijn broekje, denkt Saar. Op een beschaafde bui na merken wij geen drol van die hele weerhype. Wanne kwats weer.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Maar even serieus: heb jij dan nooit vogelpoep op je was? Niet dat ik daarom mijn was niet meer buiten hang (nu ik erover nadenk), maar ik heb toch wel een paar keer per jaar vogelpoep op mijn was...We moeten het hier echt eens irl over hebben want dit zijn serieuze huishoudelijke zaken.