vrijdag 4 september 2015

Plog 247 - Ik ging dus naar de kapper

Wat deed ik op 04 september 2015?

Na een ochtend heerlijk aanlummelen is dit het resultaat. Alsnog haasten om met nat haar op tijd bij de kapper te komen.

 Sara lummelde overigens keihard mee.

En daar word je kei moe van.
Nou kapper, kom er maar in met je okergeel papje.

Ik word altijd uiterst loom en relaxed bij de kapper en kan maar met moeite mijn ogen open houden. Daarom kletsen kappers m/v ook altijd aan een stuk. Om je wakker te houden. Niks knip en kleurt immers zo lastig als een knikkebollend hoofd.

"Zal ik het alleen blowen of wil je ook een vlechtje?" vraagt Lr. "Heb je nog een ander idee?" vraag ik hoopvol. En dat heeft ze. Ik ben op slag wakker.

Wauw. Dat dit kan met mijn fiemelhaar (en een halve bus haarlak). Fiemelig of niet: ik knip het nooit meer af! En vannacht slaap ik zittend. Lukte me vanmiddag per slot van rekening ook bijkans.

Weer thuis rap aan de slag in mijn hok. Dat gaat het best met een potlood in mijn mond.

En dan, als de klusjes erop zitten en alle noodzakelijke mailtjes beantwoord zijn... Is het niet alleen weekend maar ook vakantie!

Er komt niet veel meer uit ons vanavond.

Hej hej.

Geen opmerkingen: