zondag 6 september 2015

Plog 249 - Het liep weer volledig uit de hand

Wat deed ik op 06 september 2015?

Wegens nader te verklaren omstandigheden kwam Albert deze week geen boodschappen brengen. Zodoende ging Sjrd zelf even naar de winkel voor broodjes, snijvlees en fruit. Heel fijn. Alleen die oude kaas. Dat blijft een dingetje.

Sjrds grote wens is een zuigrobot. Ik begrijp daar niks van. Die hebben we toch al?

Je ziet, ik heb de lolbroek aan.

Als het eerste deel van de klusjes erop zit kunnen we dit tasje gaan afgeven. Er is er een jarig hoera hoera.

In ruil krijgen we vlaai aangeboden. Goede deal!

Proficiat Nglq! Op nog heel veel mooie jaren!

We zouden 's middags een uurtje of twee naar de verjaardag gaan. Waarom zit ik nu dan met een bord warm eten op mijn schoot?

Omdat het gewoon erg gezellig is en dan moet je niet te moeilijk doen. Met of zonder wijn.

Ik laat Rlph de cameradokter meteen even naar de instellingen van mijn Panasonic kijken. Daar blijkt van alles mee aan de hand. Door mijn eigen toedoen. Maar ja, weet ik veel. Zo blijkt mijn flitser goddank niet kapot. Op de testfoto kijk ik een beetje bescheten. Geeft niks. Ik ben super blij!

Sara wil heel graag tegen me aan slapen als we weer thuis zijn. Dat snap ik.

In principe zou ik nu echt moeten beginnen met wat kleren in koffers gooien. Of in elk geval nog snel een was aanzetten. Maar Klaas praat en daar moet ik om lachen en die schijtkoffers kunnen ook best morgenvroeg.

Hej hej.

Geen opmerkingen: