zaterdag 12 september 2015

Plog 255 - Even een rondje acclimatiseren

Wat deed ik op 12 september 2015?

Joepie! Thuis is waar je mand ligt hè Saar?

Het lekkerst aan op vakantie gaan, blijft thuiskomen. Als een os geslapen in mijn eigen bed en nu op mijn vertrouwde stek ontbijtdingen doen.

Verder komt er weinig uit me. Ik ben moe en moet duidelijk een dagje acclimatiseren.

Dat gaat het best op de bank, met wat snoepjes binnen handbereik.

En Tom aanmoedigen natuurlijk.

Maar helaas mocht ons gejuich niet baten. Jammer Tom. Je hebt het toch kei knap gedaan!

Het is zowaar gelukt mezelf onder de douche door te trekken.

Sjrd is vanavond naar een reünie van zijn basisschool. Ik heb een reünie met mijn haaktoestanden.

Ook maak ik de laatste dingen klaar voor morgen. Als alle lijsten uit de printer zijn gerold doe ik een heimelijk dansje tegen de regen. Wandelen in de miezer of erger staat niet op het wensenlijstje voor de Great Strides.

Oh ja, de nieuwe Overspel wacht nog op me! Lijkt me prima om de dag mee af te sluiten.

Hej hej.

1 opmerking:

Gwen Wijker zei

Geweldige snoeppot heb je haha!