zondag 13 september 2015

Plog 256 - Great Strides Linne 2015

Wat deed ik op 13 september 2015?

Ik sta hier wel te lachen maar vanbinnen ben ik bevroren. Toen ik wilde gaan douchen kwam er ineens geen warm water meer uit de kraan. Sjrd hobbelde fris en warm gedoucht op en neer tussen de zolder en de badkamer en deed intussen dingen. Het water bleef echter ijzig koud. Er zat dus niks anders op. Het ging van "OEH" en "AH" en "OEIOEIOEI". Net toen ik aangekleed en opgemaakt was bleek de zoveelste reset van de ketel succesvol. Da's tenminste iets. Laten we maar snel op pad gaan. Het is Great Strides!

Supermarkt Jan Linders in Linne zorgde dit jaar voor de sponsoring van water en fruit. Sjrd hevelt het zaakje over in onze kofferbak. Voor hem is momenteel alles training.

Sylvia van Sportcafé Fit & Fun was zo lief haar deuren speciaal voor vandaag te openen zodat de wandeling een goed geoutilleerd start- en eindpunt heeft. Het CF-tafeltje is weer ingericht.

Er hebben zelfs CF-apen bezit genomen van het café! Gelukkig zijn ze aangekleed. Stel je voor dat er eentje met zijn blote apenbillen op tafel was gaan zitten.

Nadat Mrl en Jsmn het startschot hebben gegeven kunnen we van start. De jongste deelnemer is 1, de oudste net geen 80. Wow.

Ja, prima, hier rechtdoor.

Zelfs de naef doet mee. Gaat 'ie lekker naef?

Ah, de dames van het startschot. Wat zijn wij daar aan het doen?

Ik ben intussen gearriveerd op de plek waarvan ik hoop dat dit de pauzeplek is. Blijkbaar weet iedereen zomaar waar het leugenbenkske in de Weerd staat. Gelukkig weet ik een hoop andere dingen.

Ha paardjes. Kunnen jullie mij vertellen of ik goed zit? Niet liegen hè.

De ezeltjes trekken zich nergens een fluit van aan. Die zijn druk met rollebollen. Geef ze eens ongelijk.

Oké. Dit ziet er goed uit. Deze mensen zijn ontzettend toe aan een pauze volgens mij.

Toe maar, pak lekker. Er is genoeg voor iedereen!

Hoehoi!

Zoek het verschil.

Zeg boefke, doe jij eens rap je tong naar binnen.

Mensen die vijf kilometer gewandeld hebben, hebben wel een attentie verdiend. Mensen die niet meegewandeld hebben moeten die attenties uitdelen.

Zo naef, daar gaat wel een krentenbol in of niet? Volgens mij smaakt hij nog lekkerder bij je favoriete oom op schoot.

Dit somt het wel op. Gewoon een topmiddag!

Helaas liep Mrl een blaar op waar geen hoeveelheid pleisters tegenop de te plakken was.

Weer thuis mag ik met deze bus aan de slag. Hij voelt goed zwaar.

Ik krijg een kleine flashback naar mijn communie. Wat een lekkere opbrengst zeg. Nogmaals dank aan alle gevers.

Goed. Het lijf is moe en nog steeds een tikje onderkoeld. Gelukkig is daar een oplossing voor. 

Intussen eet ik gewoon door, zonder in mijn water te kruimelen ook nog. Wat een ideale situatie.

Sjrd en Sara hebben even een moment met elkaar.

Het is wat, met al die series die ineens weer zijn begonnen.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Mara zei

Kanjer! En dank aan alle kanjers die mee hebben gelopen.
Kus

Mrs. T. zei

Een groot succes dus die wandeling. Mooi!

Ja, Penoza IV. En inderdaad, nog meer leuke series de laatste tijd.