dinsdag 15 september 2015

Plog 258 - Naaiperikelen

Wat deed ik op 15 september 2015?

Laat ik ook deze dag beginnen met een ontbijt. Wel zo overzichtelijk. Ik begin met een mes.

Daarna zoek ik een bord.

En tot slot nog een glas. Voor mijn sap.

Zo te zien is het me weer gelukt.

Sara heeft super zin in het kontje van de kaas.

Dan smeer ik nu even dit roze goedje op mijn hoofd.

Zo ja. In de nacht wordt je gezicht ook vies hoor. Dat wil je eraf hebben.

#OOTD Vest Sissy Boy - Shirt Sissy Boy - Jeans Jane Norman - Schoenen Maruti.

Goed. Dan kan ik nu op pad.

Eerst mijn moesje ophalen. Ze heeft zich niet verstopt tussen de hortensia's, mocht je dat denken.

Ze zit keurig voor de tv op Prinsjesdag. De balkonscène pik ik ook nog even mee.

Daarna kunnen we op missie.

Hier hopen we te vinden wat we zoeken.

Mijn moeder is geslaagd voor wol en ik voor een rits. De missie is volbracht.

Bij de Hema koop ik deze kopspeldjes die ik later terug zal brengen. Bij de Action vond ik goedkopere. Noem me pinnig maar ik blijf op de kleintjes letten.

"Het kost me altijd geld, als ik met jou op pad ben." Wie kan dat gezegd hebben?

Omdat ik vorige week een naailes miste haal ik die vanavond in. Daar ga ik.

Hier ben ik weer terug.

Het ging niet zo goed. Schijtrits.

De dinsdagavondgroep wordt bevolkt door veelal zwangere vrouwen. Die het daar graag over hebben. Onophoudelijk. Terwijl je zou denken dat die allang ... Nee laat ik deze voor de hand liggende grap niet maken. Van de weeromstuit werp ik me op twee beschuiten met muisjes.

Sara begrijpt überhaupt niet waarom ik op naailes moet. Hier op de bank zit ik toch prima?

Misschien heeft ze wel gelijk. Maar misschien had ik ook om zeven uur de basaalstand mijn insulinepompje omlaag moeten zetten toen ik geen sondevoeding aankoppelde. Nog maar een nutri dan?

Hej hej.

2 opmerkingen:

Vnn zei

Ik herkende de naaiwinkel van de buitenkant terwijl ik die van de binnenkant nog NOOIT van mijn leven gezien heb. ECHT NIET.

Vnn alweer zei

Oh. Ik zie nu pas dat ik ook iets had kunnen herkennen in de weerkaatsing van het raam...maar dat had ik dus niet gezien de eerste keer. Echt niet.
Kijk, zo moet ik meteen bekennen dat ik jouw stukjes meestal 2 x lees om te voorkomen dat ik iets belangrijks mis. Een clou of een verborgen hint of zo.