woensdag 16 september 2015

Plog 259 - Alle maatlijdboxen verzamelen

Wat deed ik op 16 september 2015?

Van de week zag ik in een flits dat Andy en Melisa weer op tv zijn. Laat ik dat vandaag maar eens nader onderzoeken.

Met de juiste hulp natuurlijk.

Albert heeft voortaan ook maaltijdboxen in het assortiment. Mijn boterhammen kruipen alweer gestaag omhoog als ik de gerechten omschreven zie maar Sjrd wil het graag proberen. Komt voor de bakker.

Oh kijk, een ritsenhulptroep! Mijn moeder geeft een aanzetje met het rijgen der rits. Dat gaat vast schelen.

Ik overzie de puinhopen van mijn leven.

Ze zeggen dat in chaos de mooiste dingen ontstaan.

Ach kijk, Sorgente heeft mijn maaltijdboxen ook weer geleverd.

De rits zit geregen op zijn plek. Ik overweeg het zo te laten.

Eindelijk tijd voor een douche.

Na nog twee keer scheef te hebben genaaid en weer losgetornd, oppert de naaijuf om haar oude machine erbij te pakken. Gek genoeg lukt het met deze jongen een stuk beter. Dat is ook niet gek, met zo'n high tech ding.

Het kostte een wond, gevloek, pijn en een pleister...

... maar dan heb je ook wat! Mijn eerste naaisel is af. Het afwerkingsniveau kent nog verbeterpunten maar de streber in mij moet het hier toch mee doen.

Het dekentjesseizoen is geopend. Sara helpt - ook hier - wel even mee met het inluiden.

Sjrd viert het seizoen en mijn laptophoes op zijn eigen manier.

Hej hej.

Geen opmerkingen: