vrijdag 18 september 2015

Plog 261 - Kaas met een boodschap

Wat deed ik op 18 september 2015?

Ik lig tegenwoordig nooit meer alleen in bed. Zodra Sjrd de deur uit is trippelt Sara de trap op en nestelt zich op het nog warme matras van de baas. Tenminste, ik denk dat het zo gaat. Want ik merk het pas als ik wakker word en het kwaad allang geschied is.

 Mijn kaas bevat niet alleen gaten maar ook een kruis. Wat wil mijn opa zaliger mij duidelijk maken?

Hier heb ik dus geen drol aan.

Hier wel. Maar ja. Daar heeft zo'n drol geen boodschap aan.

Zo te zien heb ik de weg naar mijn spijkerbroek weer gevonden. Dat lijkt me een goed teken.

 Ik haal snel nog even wat weekendboodschappen. De beurtbalkjes hebben zich maar goed verstopt.

Deze hondenmedicijnen rekende ik zonet al af bij de buren. Ze blijven mooi in mijn tas, ik blijf niet aan de gang.

Nee maar, een gevulde tafel met 1 2 3 lege borden. Heeft Sjrd zoveel honger vanavond?

Nee. Nk schuift aan. Hoi Nk! Fijn dat je er bent. We hebben een hoop te bespreken. En eten.

Sara heeft een hoop te snuffelen. Rechts.

En links. Maar ze krijgt niks. Ook al doet ze enorm schattig en alles.

We besluiten per stemming dat het kan, dit. Het is te lekker om het niet te doen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: