zaterdag 19 september 2015

Plog 262 - Vooruitrusten, kan dat eigenlijk wel?

Wat deed ik op 19 september 2015?

Een gedegen voorbereiding is het halve werk. In Sjrds benen zitten genoeg trainingsuren om die 10 miles morgen te kunnen volbrengen. Om er zeker van te zijn dat we onze auto op een goede plek kwijt kunnen reserveer ik alvast een plaatsje in een parkeergarage, heel dichtbij de verzamelplaats.

Mijn spijkerbroek verloor het gevecht met mijn joggingbroek. Ik kan niet anders dan me bij deze beslissing neerleggen.

Sjrd is zijn energieke zelf. Hij knipt zelfs de kantjes van het gras. Zeker om te compenseren dat hij vanochtend niet heeft hoeven hardlopen.

Ik moet mezelf maar een beetje sparen. Morgen zal ook mij een boel energie kosten. Daar moet ik me bij neerleggen.

Voedertijd.

Voor alle bewoners in dit huis.

Een passend maal.

En daarna uitbuiken hè Saar, of nie?

Mijne mens weet altijd heel goed wat ik nodig heb op dagen - of een week - als deze. Dit, en vroeg naar het mandje.

Hej hej.

1 opmerking:

Sarah zei

Jouw titel vraag ik me ook regelmatig af! En, heeft het geholpen? Trouwens, mannen die zomaar een goed tijdschrift voor de vrouw meenemen zijn de beste!