zondag 20 september 2015

Plog 263 - Dam tot Damloop

Wat deed ik op 20 september 2015?

Om 6:00 uur wakker worden met een hypo van 1.6 is nooit grappig. Bovenop de plens sondevoeding dus nog maar een nutri geklapt en hopen dat ik 40 minuten later mens genoeg zou zijn om te kunnen douchen. Alles gelukt, inclusief make-up.

Hondsvroeg inderdaad.

Overlevingspakket vullen en wegwezen.

Op naar Amsterdam.

Deze cijfers zijn niet goed. Zo is het bijvoorbeeld een uur later. En er moet duidelijk insuline in me.

Ik denk dat we naar rechts moeten. Sjrd weet dit soort dingen gewoon.

Hoi café, hoi Run4Air.

Srh en Shn zijn er al! Goed bezig Srh.

Hé heb jij ook al zo'n shirt? Hoe kom je daaraan?

Oh kijk, Jhnn deelt ze uit! Goed bezig Jhnn.

Het is een bonte verzameling van renners en supporters in het café. Zelfs Lk, die ik tot vandaag alleen van het digitale kende en niks met het hele CF-verhaal te maken heeft, is even aangeschoven. Leuk man.

Ha Ll! Ook klaar ervoor?

Team Run4Air!

Nou veel succes liefies! Go go go!

Het supportteam spoedt zich intussen naar Zaandam.

Liever te bus dan te voet.

In Zaandam is het ook nog wel een stukje taffelen.

Een plekje bemachtigd op 50 meter voor de finish.

De eerste bekende die aangesneld komt is de altijd lachende Shn. Goede tijd mate!

Hé en daar hebben we mijn eigen topper al! Mijn hart loopt over van liefde en trots.

En niet snel daarna stuift ook Ll voorbij! Kijk die techniek!

Woehoe! Wat zijn we blij en trots. Waar zouden wij CF'ers zijn zonder onze partners?

Dat heeft wel een duim verdiend dacht ik zo!

Zouden ze hier bier hebben?

Zeker wel! Proost jongens!

Zij die niet renden zegen als eersten neer. Zo gaat dat. En maar lachen.

Dag Amsterdam, dag oude werkplek. Fijn jullie weer even gezien te hebben. Hoewel het een steeds grotere beproeving lijkt te worden.

Alweer die duim?

Hij die 16,1 km hard liep heeft honger. Ik probeer intussen mijn hardnekkig zuurbrandende peer binnenboord te houden.

Zo ligt je bad stof te vergaren, zo lig je er iedere week in.

Sjrd ligt met een runners high op de bank en ik met een tijgerbalsem high. Zijn knieën hebben toch wel wat geleden van deze exercitie.

Sara mag ook best op de bank. Zij is weer de hond van de rekening op zo'n dag. Hoewel Cn en Mrl haar heel lief tussendoor hebben uitgelaten.

Vanaf deze plek willen wij iedereen nogmaals ENORM bedanken voor alle donaties die zijn gedaan. Al het geld gaat rechtstreeks naar wetenschappelijk onderzoek naar CF.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Vnn zei

Natuurlijk ben jij trots! En de liefde straalt van de foto's af! Sjrd je bent een wereldgozer.

Vnn zei

Ik was nog niet klaar....Ik wilde nog even zeggen dat ik het ook heel knap vind hoe jij je die dag staande hebt gehouden. Want alleen al daar komen was een opgave zo te zien. Maar je moest. Vond je. En dat begrijp ik. Maar je bent een bikkel.

Kaatjeblaatje zei

Ik ben helemaal ontroerd. Echt, wow. Het oude wjv-gevoel en zo, zeker toen ik Sjrd's woorden las. Enne, hoilieke!!!
Kus voor jullie.