maandag 21 september 2015

Plog 264 - Gewoon verstopt

Wat deed ik op 21 september 2015?

Hoe voel ik me vanmorgen? Ik ben er nog niet helemaal uit. Mijn buik is in elk geval van het padje.

Maar dit is in dan weer goed nieuws.

 Probeer dit niet thuis met je eierprikker.

Goed dat jij aan de buitenkant van het raam zit vriend.

Ondanks mijn krampige buik heb ik besloten toch te gaan sporten. Misschien is een beetje beweging juist goed.

Whoppa. Toch maar weer mooi geflikt!

Dan heb ik nu wel een stukje terugkijktelevisie verdiend.

En ik begin aan mijn plog van gisteren.

Ik ga me er niet beter op voelen.

Tijd voor een glaasje opgelost kakzakje.

Albert heeft onze eerste maaltijdbox bezorgd. Het lijkt verdulleme wel een kerstdiner zo!

Als ik boven kom tref ik dit aan. Oh ja, het bed. En nou?

Eerst maar eens opwarmen.

Als ik gedoucht heb is Sara moe. Da's toch op zijn minst typisch.

In de keuken gebeuren intussen spectaculaire dingen.

Nee maar echt! Iets bloem, linzen en baharat. Wat? Ja ik had er ook nog nooit van gehoord.

"Het duurde verdomme wel lang om te bereiden" maar dan heb je ook wat.

Voor mij even helemaal niks. Ik heb grover geschut ingezet. Het heeft er alle schijn van dat ik een darmverstopping heb. Die terugzwemmende peer van gistermiddag was achteraf gezien al een teken aan de wand. Nou colofort, kom er maar in!

Hej hej.

3 opmerkingen:

Vnn zei

BahaWAT? Maar het is me niet duidelijk WIE dat nu gemaakt heeft..jij? En ook nog opgegeten?
Je kunt wel merken dat "Time on my side is"..met mijn reacties.

Irène zei

Warm eten lukt me niet meer. En klaarmaken ook niet. Alle credits dus naar de miens.
Persoonlijk vind ik het heel erg gezellig dat time on your side is. :-)

Sarah zei

Dat is niet fijn! Ik hoop dat de lopende drankjes ondertussen hun werk hebben gedaan.
In other news: je hebt een hartje op je wang in de sportfoto. X