woensdag 23 september 2015

Plog 266 - Bij de wilde spinnen af

Wat deed ik op 23 september 2015?

Zo te zien voel ik mij heden ochtend alweer een stuk beter. Zo te voelen ook.

Sara voelt zich volgens mij ook prima. Met d'r plechtige pootjes.

Nog even een zonnegroetje en haar dag is begonnen.

Tijd voor een ontbijt. Hoe lekker dat dan weer smaakt zeg.

Ergens online kom ik nog een officiële finishfoto tegen van afgelopen zondag.

Ha mam. Wat doe je?

Mam breit. Vroeger deed ze dat een tijd erg veel. Zo breide ze ooit een heel toffe trui voor mij. Hij was roze en op het voorpand prijkte Snoopy.

De koerier van het een of ander medisch bedrijf komt een nieuwe voorraad cayston brengen. Ik ben er weer erg aan toe. Die blauwe dopjes maken het nog feestelijker.

Het was een productieve middag.

Huh? Hoe komen die heerlijke schapenlaarzen daar nu zomaar terecht? Ze zijn ook nog mijn maat!

Zeg wat denk je, wordt het zo onderhand niet weer eens tijd om de douche van dichtbij te bekijken?

Sara weet het ook niet.

Ik heb er zolang over nagedacht dat het ineens tijd is voor Tom om te vertrekken. En dat moet ik zien. Terwijl de grote wielrenfanaat niet eens thuis is. Dit is bij de wilde spinnen af.

Hej hej.

5 opmerkingen:

Vnn zei

Die heb ik ook, exact dezelfde, in dezelfde kleur! Geef ik eerlijk toe. Geen Birkenstocks, wel Uggs. En ik heb grijsgebreide. En ik heb nog 3 andere paren versleten, gewoon omdat het de enige laarzen zijn waarin mijn voeten warm blijven in de winter. Het is zoals het is.

Irène zei

Ik vrees dat we dan als de Uggs sisters door het leven kunnen. Ik heb namelijk ook die grijs gebreide. Om precies dezelfde reden als jij.

Anoniem zei

De Frizzle Sizzles van nu: the Ugg Sisters. Inside joke people. Je should have been there: in 1986. En we schamen ons nergens voor!

Vnn zei

Maar wat een ENORM toeval dat wij twee paar dezelfde Uggs hebben! Echte Uggs sisters. We zouden een liedje moeten hebben...

Vnn zei

Anoniem = ook Vnn