zondag 27 september 2015

Plog 270 - Ik heb een rondje gegeven

Wat deed ik op 27 september 2015?

Goedemorgen! Voor een zondag begint hij goed. Met kleren en alles.

Ik moet erg lachen om de illustratie bij dit artikel.

De wannabe fashionista in mij wil heel graag naar deze tentoonstelling in het gemeentemuseum in Den Haag. En ik moet ook beslist nog eens naar het Mauritshuis. Misschien weer eens een weekendje weg maar de hofstad plannen?

Zo te zien hebben we een kantoormiddag gepland. Saar staat er al helemaal klaar voor.

De printer is het helemaal niet eens met onze plannen. Hij saboteert de boel ernstig.

Als hij het weer doet weet ik wat me te doen staat.

Volgens de regels van de Arbo moeten we onze werkzaamheden onderbreken en even de benen strekken. Oké dan.

Het weer is in elk geval prima. Dus zo'n straf is het niet.

Ik doe meteen een verlate kaart op de post. De brievenbus staat hier op onbehoorlijke hoogte. Het is niet zo dat ik zo'n enorme midget ben.

Dit is ook ons dorp. Vlak na het schieten van dit plaatje schiet ikzelf in een irritante hoestbui. Er is hier ook gewoon te veel vals plat. De jongen van de pizzeria aan de overkant van de straat is getuige van mijn geblaf en komt aangesneld met een flesje spa blauw. Te lief.

Sjrd bindt Sara en mij even vast aan de haak en gaat zelf snel naar binnen voor wat noodschapjes.

Die ik vervolgens mag dragen!

Hè hè, nou nou, poe poe. Dat was me wat vorige week met Penoza. Laten we snel kijken hoe het verder gaat.

Paul de Leeuw is sinds een paar weken weer op tv met een show waarin hij precies dat doet waar hij zo goed in is. Kwesties op een luchtige manier aanroeren. Vandaag heeft hij allemaal vluchtelingen in de studio uitgenodigd. Om eens met ze te praten, in plaats van over. In tijden als deze, waarin de verzuring soms hoogtij lijkt te vieren, snak ik naar geluiden als die van Paul.

Hej hej.

Geen opmerkingen: