maandag 28 september 2015

Plog 271 - Niks aan de tand

Wat deed ik op 28 september 2015?

Ja, het is weer zover. Maandagmorgen altijd lastig.

Hoewel, ik roep ook maar wat. Ik hoef er niet voor dag en dauw uit. Er is geen baas die me vertelt wat ik moet doen. En ik hoef me niks aan te trekken van zoemende collega's.

Gelukkig mag ik naar de tandarts. Heb ik toch nog iets om handen, uh tanden.

Vroeger hoopte ik altijd maar dat mijn moeder het vergat om een afspraak met de tandarts te maken. En om haar daarbij een handje te helpen verdonkeremaande ik steevast de herinneringskaartjes die de assistente ons stuurde. Ook al stond er dan nog zo'n leuke Dick Bruna afbeelding op de voorkant. Tegenwoordig is naar de tandarts gaan een van mijn kerncompetenties. Mijn lichaam mag hier en daar dan aan uitval onderhevig zijn, mijn gebit blijkt oersterk.

Ook vandaag weer niks aan het handje, uh tandje.

Laat ik mijn tandsteenloze, vers gepolijste happers dan nu maar eens hier in gaan zetten. Het is nooit te laat voor een ontbijt.

Sara kind, waar lig je toch naar te staren?

Ik denk dat mensenogen het nooit zullen zien.

Gebit en huis schoon, kasten gevuld. De hoogste tijd om eens iets nuttigs te gaan doen.

Dubbele focus.

Hé maar deze benen ken ik!

De man die de hele dag buiten de deur heeft gewerkt zit weer thuis op de bank. Gezellig!

We eten dit. Lekker wel.

Alle sociale kanalen liggen eraf vanavond. Wat irritant. En wat een rust. Wat deed jij?

Ik keek uit pure armoe het Familiediner. Maar gelukkig zit er wel iemand in de limo.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Wij hebben bijna alleen maar menselijke sociale kanalen dus hebben niet meegekregen dat ze uit de lucht waren. Niet dat wij het familiediner kijken hoor. Dat nooit. Maar we kijken wel TV. Maar hebben geen Netflix; gewoon, heel normale, ouderwetse tv. Programma's zoals die op dat moment op tv zijn. En ja, het is zelfs nog een K.A.S.T. Niet plat. En nee wij wonen niet in Urk, maar ja, wij wonen wel in Limburg.