donderdag 1 oktober 2015

Plog 274 - Zombiemodus *aan*

Wat deed ik op 01 oktober 2015?

Het oorspronkelijke plan van deze dag was om te gaan lunchen met Vnn. Maar ja. Snot hier en snot daar en toch maar verstandig zijn. Vandaar een paar vreugdeloze crackers.

(Op deze plek had een foto moeten staan die ik niet geladen krijg.)

Mijn longen hebben wel zin in een rondje sprayen. Komt goed uit. Alles staat al klaar.

Mijn middag hangt aan elkaar van dutjes. Tussentijds word ik eens gewekt door mijn telefoon en de bel. Geeft niks. Ik ben moe genoeg om steeds opnieuw in slaap te vallen.

Gelukkig is er een iemand altijd solidair met me.

Het is werkelijk doodzonde om zo aan de bank vastgeplakt te zijn.

Moet je kijken hoe blauw de lucht is!

Och kijk, in de brievenbus zit een even blauwe envelop.

Je zou verwachten dat het wemelt van de mensen buiten. Waar is iedereen?

Mijn bestelling van H&M is eindelijk bezorgd. Maar nu heb ik geen zin om hem uit te pakken. Er zitten drie spijkerbroeken in en die moeten natuurlijk gepast worden. Pfff, ik geloof het wel vandaag.

Oh, nou, top. Ik weet wat me te doen staat morgen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: