zaterdag 3 oktober 2015

Plog 276 - Zaterdag in het ziekenhuis

Wat deed ik op 03 oktober 2015?

Net de ogen open en meteen invullen wat je vanavond wil eten. Welkom in het ziekenhuis.

En meteen daarna komt er een zuster mijn vingers melken, voor een medicijnspiegel. Hartelijk zaterdag!

Sara krabt nog eens achter haar oor. Voor haar is het ook afzien, bij mijn ouders. Die lui staan echt te vroeg op naar haar zin.

Om acht uur kwam de voedingsassistente me storen met de vraag wat ik wilde ontbijten. Maar ik wilde alleen maar slapen, na een nacht vol piepjes en alarmen van mijn infuuspomp. Dus ik murmelde "niks". Ze zaagde nog wat door over afdekken maar ik lag alleen maar heel erg mijn best te doen niet te wakker te worden. Dat lukte. Nu, om tien uur, lust ik best een boterham. Maar ja, nu is het koffieronde en zucht en steun en ze had toch gevraagd of ze iets af moest dekken... Ik hang mijn wensen voortaan wel op de deur.

Sprayen. Dat gaat hier ook gewoon door.



Dit gebeurt er intussen beneden, in de centrale hal.

En dit op een Limburgs grindgat met nul wind. #jaloers

Laat ons maar lekker Skylanders kwartet doen.

Drs scoorde een stappenteller op de open dag hier in het UMC. Als je ermee springt telt hij dat ook als stappen. Als je hem in je hand houdt en ermee schudt overigens ook.

Al die afgesprongen en -gestapte calorieën moeten natuurlijk wel weer worden aangevuld.

Smakelijk jongens!

Ha mens! Jij hier?! Ben je helemaal komen zeilen? Wat een avontuurlijk leven leid je toch.

We consumeren nog een stukje biodanza.

Maar wat is dat nou? Een extra bed? Zeker wel! Wij gaan naar het mandje!

Hej hej.

2 opmerkingen:

Rosan zei

Jouw eenpersoonskamer is echt reusachtig! En is dat een eigen koelkast? Allemachtig wat luxe vergeleken met Rotterdam, maar dan nog niet te lang blijven hoor! X

MijnPlog zei

Hoe gezellig het er ook uit lijkt te zien, ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent en naar huis mag.