zondag 4 oktober 2015

Plog 277 - Ik won geen sloffen

Wat deed ik op 04 oktober 2015?

GOEDEMORGEN! Dit is, gezien de omstandigheden, echt het allerfijnst wakker worden.

Het is heel knus met twee bedden in een eenpersoonskamer. Het voelt een beetje als een caravan. Ik heb meteen ook veel beter geslapen.

Hoi dier! Jammer dat we deze dag gescheiden van elkaar moeten vieren. Als ik weer thuis ben maak ik het goed.

Sjoerd regelde het met de ontbijtheks vanmorgen. Tot ons beider verrassing zijn er voor hem ook boterhammen met jam.

Deze morgen hebben ze bloed uit mijn arm nodig. Dat kan gelukkig rechtstreeks uit mijn midline gehaald worden. Ze gaan onder andere mijn leverfuncties onderzoeken. Ik voel aan mijn water dat het wel goed zit.

Dag liefje. Dat was een best logeerpartijtje! Tot gauw.

Heel goed voor het gemoed ook, zo'n samenzijn. Nu nog een oplossing voor die afzakkende neusbril op rechts.

Ik doe op de valreep mee aan een winactie op Instagram, voor toffe sloffen van Collegien. Zelf vind ik mijn inzending de winnende.

Hé. Liftdeuren. Waar word ik heengebracht?

Oeh! Naar Huffels. Tijd voor taart.

Hoezo was zak? Is toch nog steeds zak?

We kijken de finale van het damesvolleybalteam. Intussen load ik weer wat foto's up. Met wat geduld en mijn laptop vliegend door de lucht vang ik hier en daar genoeg signalen op om een plog te vullen.

Mijn ouders eten intussen mijn warme maaltijd op. De taart zwemt nog rond en de sondevoeding is aanstaande. Er past geen worteltje meer bij.

Het prikbord tegenover mijn bed is al niet meer leeg. Leuk!

Tijd voor Penoza. Ik doe een Boortje. Helaas is de avondverpleegkundige, die de controles komt doen tijdens de uitzending, hier niet van onder de indruk.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Vnn zei

Die verpleegkundigen van tegenwoordig hebben ook geen gevoel voor zwarte humor zeg. Ik zie zo dat je een Boortje doet. Penoza rules. Maar ik draag nog steeds zwart i.v.m. de dood van John. Dat begrijp ik niet. Ik wil in het schrijfteam. Zullen we solliciteren? Brengen we John terug!

En verder wil ik heel graag dat jij snel beterderder wordt. Dat je weg kan uit de witte bunker en dat je terug kan naar je Saartje en naar je eigen witte stulpje en bed. Knuffels!

Lotus Lilly zei

Ben ik even een paar dagen van de radar en lig jij in het ziekenhuis, shit zeg!! En je blijft lachen he? dappere dodo!
Fijn dat je omringt wordt door je ouders, Sjoerd en andere lieven mensen. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en je snel weer naar huis mag. Dikke knuffel !