maandag 5 oktober 2015

Plog 278 - Een plant uit een potje

Wat deed ik op 05 oktober 2015?

Nou nou, dat is nog eens wakker worden met goed nieuws.

In Linne weigert iemand aan de dag te beginnen.

Terwijl het in Utrecht business as usual is. Het fabrieksbrood komt me alweer aardig mijn neus uit.

Twitter gedraagt zich nogal gevoelig. Of overbeschermend. Hoewel George vast een gevoelige man zal zijn.

Het is ongelooflijk maar er is post op maandag. Woehoe!

Wat gezellig! Lk is op bezoek en ze heeft iets voor me meegenomen. Het is meteen een test. Is Brabantse kersenvlaai net zo lekker als Limburgse? Het antwoord is 'bijna'.

 Dit apparaat hier geeft me veel stress vandaag. Douchen doe ik zonder extra zuurstof. Na het douchen vanmorgen besloot ik eens te meten wat mijn saturatie doet na zo'n activiteit. Daar schrok ik nogal van. Mijn saturatie dipte als een malle. Zolang ik mijn snorretje met een liter zuurstof ophoud is er niks aan de hand. Maar ja, het is niet mijn intentie om voortaan met een plastic koord over mijn gezicht door het leven te gaan. Daar ben ik echt nog niet aan toe. Als er dan ook nog een verpleegkundige binnenloopt die goedbedoeld vraagt of ze het met mij al eens over screening hebben gehad sla ik licht op tilt. Ga weg, rot op, hou je bek! Ik wil dit allemaal zo erg niet!

Hu! Wat is dit? Een plastic gerecht. Thanks but no thanks.

Ik hou het bij groenvoer en kijk wel hoever ik kom met dat toetje. De sovo (zo noemen ze sondevoeding hier) loopt toch al lekker in.

Wie bel je bij nacht en ontij als de tijger in je hoofd zijn territorium vergroot? Rn! Na een uurtje babbelen is de mist in mijn hoofd weer wat opgetrokken. Diep ademhalen, de schouders eronder en moedig voorwaarts.

Wat denk je? Morgen weer een dag? Tuurlijk. Mijn wortels zijn sterk. Er is altijd een morgen.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Petra Willems zei

Dat eten ziet er inderdaad niet uit.... Beetje uitvergroot plastic speelgoed.. Van z'n keukentje. Getver.
En niks boven brood van hannen..

Judith zei

Sterkte!