dinsdag 6 oktober 2015

Plog 279 - Zelfstandig mobiliserend

Wat deed ik op 06 oktober 2015?

Troetelberen STRAAL! De donderwolken zijn weggedreven hoor. Beter.

Dit helpt ook ALTIJD! Dank allemaal.

Het ziet ernaar uit dat mijn bed vandaag niet verschoond wordt. Wat mij betreft hoeft dat ook helemaal niet. Ik heb het droog gehouden vannacht.

Maar een opgedekt bed is natuurlijk wel fijner om op te hangen dan zo'n beslapen chaos. In het kader van de terugkerende zin in mijn digitale dossier "mevrouw is zelfstandig en mobiliseert op de kamer" heb ik zelf de lappen even rechtgetrokken.

Meteen maar even de afwas gedaan. Ik ben zo'n bezige bij.

Dan heb ik nu wel een blikkie cola verdiend. Met taaitaai. Gekkigheid.

Ha mam! Wat ben je lekker vroeg. Gezellig!

Ze gaat meteen aan het werk.

Wat zo'n kamer hier van opknapt hè?

Potje Yahtzee? Yahtzee!

Mijn moeder showt haar winnende hand.

Hoi.

HOI!

Als ik mijn moeder uitzwaai zie ik dit bed staan. Volgens mij komt dat vanavond weer in mijn kamer staan.

Maar eerst kijk ik Klokhuis. Het gaat over cerebrale parese en Nieke speelt de hoofdrol vandaag. Wat doet ze het goed. <3 br="">

Nee maar, koninklijk bezoek in het UMC. Ik heb er niks van gemerkt. Dat ligt precies in de lijn van de dingen zoals ze hier gaan. Je merkt nergens iets van als het zich buiten je eigen kamer afspeelt. De kamers zijn ook precies zo gemaakt dat je net niet de gang op kunt kijken vanuit bed. Ik hou daar niet van.

Hier houd ik wel van!

En van dit ook.

We zijn weer ingericht. En Martijn en John zijn ook nog op tv. Topavond!

Daar moet op gekust worden.

Welterusten!

Hej hej.

3 opmerkingen:

Sarah zei

FIJN dat vandaag wat beter voelde. En lief, jullie twee aan het eind :) Gaat het lichaam ook vooruit? X

Sabine zei

Tdd hoorde van mij dat je in het ziekenhuis ligt: ze wenst je heel veel beterschap! Liefs

Vnn zei

Hier word ik heel blij van! Die troetelbeertjes toch..altijd goed.