woensdag 7 oktober 2015

Plog 280 - De stal geroken

Wat deed ik op 07 oktober 2015?

De post is vandaag op kleur bezorgd. Schitterend!

De chaos in het kippenhok vliegt me lichtelijk aan vanmorgen. Misschien komt dat ook doordat ik de stal geroken heb. Zonet is er weer een tobraspiegel geprikt en aan de hand van die uitslag worden de recepten voor thuis later vandaag doorgefaxt naar de apotheek. Gefaxt ja. Hahahaha!

Toen ik onder de douche stond is mijn kamer teruggebracht naar de originele staat. Er zit zelfs een fris laken om mijn plastic matras. Nu nog een opwindende lunch.

Mrtn en ik hadden een telepathisch lijntje. Ik vroeg of hij op bezoek wilde komen precies op het moment dat hij aan mij wilde vragen of hij op bezoek kon komen. Naaaaaa! Dat vieren we op gepaste wijze.

Dit is een gepaste wijze.

Verder is het uitzicht weer subliem.

Ik verlang ook best wel weer naar mijn eigen witte badkamer. Waarvan ik zeker weet dat hij beter schoongemaakt wordt dan het boudoir hier. Precies twee minuten wordt hier gereinigd. En nog drie in het slaapverblijf. Je kunt hier beter zo min mogelijk aanraken.

Dit is met zonder zuurstof in rust. Niet verkeerd, helemaal niet verkeerd.

Ik heb net gehoord dat al mijn gegevens nu bij het transferbureau van het ziekenhuis liggen. Vanuit daar regelen ze de thuisbehandeling met Eurocept. Hopelijk maken ze over alle schijven wat haast en kan ik morgen laat in de middag naar huis.

De druk loopt inderdaad op nu ja!

Als mijn infuuspomp piept is het om de drukmelding. En dat gebeurt regelmatig. We zijn erg opgewonden allemaal.

Dit ziet er weer heerlijk uit zeg...

Ook al moeten ze er morgen waarschijnlijk weer af, ik prik nog even mijn nieuwe kaarten op de muur. Mooie bezigheidstherapie.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Rosan zei

Maar ga je dan straks naar huis met zuurstof? Of gebruik je het niet of sporadisch?

Mrs. T. zei

Had even gemist dat je in het ziekenhuis ligt (lag inmiddels hoop ik). Balen. :-(