vrijdag 9 oktober 2015

Plog 282 - Houdoe en bedankt B3 West

Wat deed ik op 9 oktober 2015?

Begin de dag met een verse arm. Heerlijk!


Op aanraden van de CF-verpleegkundige ga ik vandaag niet tot vier uur zitten wachten tot ik eindelijk naar huis mag. Ontslagbrieven worden tegenwoordig digitaal verstuurd en de medicijnen komen eind van de middag per koerier naar mijn huis. Er is niks wat mij nog hier houdt.

Zelfs de actie op de patio die vandaag eindelijk te zien is. Ik wens de volgende tijdelijke bewoner van deze pied-à-terre er veel plezier mee.

Nou doei! Nog even een vlaai aan de zusterkers geven voor de goede zorgen en dan snel weg hier. Zonder extra zuurstof! Het devies is om alles in mijn eigen tempo te doen en bij uitjes buiten de deur de rolstoel mee te nemen. Lijkt me helemaal prima.

Mijn vader vindt het helemaal niet erg om mijn pakezel te zijn.

Wel dat hij zoveel op mijn plog staat. Ja, jammer dan.

Daar gaan we weer. Nu de goede kant op!

De fabrieksboterhammen heb ik aan me voorbij laten gaan vanmorgen. Dit broodje uit het restaurant smaakt echter ook niet erg lekker, veel te zout.

Hoi Zaltbommel! Vnn (een andere dan Vnn, ik ken er twee) is weer in jou. Ben je lief voor haar?

Alsof ik nooit weg ben geweest. Mijn bank, mijn tafel, mijn kleed. En de Saar erop. Met een koekie.

Wat is een thuiskomst uit het ziekenhuis zonder kersenvlaai? Hoelang doen we dit nou al zo mam?

Oh wat zullen we lekker slapen vannacht, in een fris bed, opgemaakt door het opmaakondersteuningsteam!

Eens kijken of ik dit ook nog kan.

Dit pakket moet met gezwinde spoed terug naar de Hennes. Twee van de drie bestelde broeken zaten ruk. Maar die derde. Whoop!

Jut en Jul, blij op de bank.

Dit hadden we best gemist hè pop?

We kijken College Tour en ik ben erg onder de indruk van deze man, Denis Mukwege. Met gevaar voor eigen leven helpt hij vrouwen en meisjes (kinderen, baby's...) die verkracht en verminkt zijn in Congo. Wat een held.

Hej hej.

1 opmerking:

Mrs. T. zei

Fijn dat je weer thuis bent.