zondag 11 oktober 2015

Plog 284 - Fijn om thuis te zijn

Wat deed ik op 11 oktober 2015?

Brood met kaas en stroop beklijft nog niet echt. Hoera voor crackers met jam.

Zo zeg Sara, alweer lekker bezig zo te zien.

Hetzelfde kan ik zeggen van de mens. Maar het is dan ook heerlijk weer.

Dit is mijn manier van buitencontact. Ik doe het raam open. Je moet zoiets geleidelijk opbouwen.

Sara! Ben jij net nou echt door het openstaande raam naar binnen gesprongen?! Wat een huishouden...

Ach kijk nou. De bloemen die gisteren niet bezorgd konden worden zijn alsnog tot me gekomen! Wat een prachtige bos, precies wat ik mooi vind. Dank jullie wel Hb en Js, heel erg lief.

Zo te zien wordt er in de tuin even gepauzeerd. ♥

Ha Mrl en Nk! Wat gezellig! En wat heb je bij Mrl? Verse, zelfgebakken koekjes. Lekkerrr!

Mrl en Sara zijn besties, dat zie je zo. En allebei een beetje druk, dat zie je aan de mat. ♥

De klim naar de zolder viel me niet tegen. De wasberg die ik er aantref wel. Meteen maar korte metten mee gemaakt.

Oh dit is echt goed nieuws! Ik was - alwéér - mijn invalidenparkeerkaart kwijt. Het kan niet anders dan dat de kabouters hem op zolder in de naaidoos hebben verstopt. Voortaan plak ik hem vast aan mijn voorhoofd.

Ach kijk, het heeft zich opgefrist. Betekent dit dat je mensen hebt ontvangen in je pyjama en met een stinkend bekkie? Dat is onderhand toch geen nieuws meer of wel?! Bovendien blijven de mensen gewoon komen, ze weten inmiddels niet beter. En zo hard zal ik dan ook wel niet stinken denk ik dan maar. Trouwens, goede broek hè? Hij is nieuw, ik kocht hem gisteren.

Wat een heerlijk weekend was dit weer, voor ons allemaal. Want Sjrd maakte vanmiddag ook nog een grote wandeling met de Saar. Die hier compleet uitgeput van is geraakt.

Hej hej.

1 opmerking:

Mrs zei

LeukLeukLeuk. Leuke plog, leuke jij.

X Mrs