dinsdag 13 oktober 2015

Plog 286 - Een brievenbus is best aaibaar

Wat deed ik op 13 oktober 2015?

Goedemorgen poppetje. De dag is aan. Jij ook?

Vandaag is tobraspiegel bloedspotdag. Ik lees nog even de gebruiksaanwijzing door. En zie dat ik op zoek moet naar de vorige eeuw.

Het ontbreekt me deze dagen aan energie om er veel werk van te maken. Het moet vooral makkelijk zitten en bankhangen. Gelukkig heb ik nu een dinotrui.

Sara heeft best zin in een kriebelsessie.

Oké, aan de slag. Alle vier de vakjes maar ingekleurd. Voor je weet maar nooit. Volgens mij is de vierde perfect. Nu nog een poosje laten drogen.

Na een uur maak ik nog een maar een gat in mijn vinger. Van mijn bloedsuiker mag ik best naar de brievenbus lopen.

Oké dan, daar gaan we.

Aai ik hier nu de brievenbus? Volgens mij wel.

Stukje straatkunst. Mooi hoor.

Compleet gaar na 1200 meter wandelen. Moe, koud en kortademig. Schijtzooi.

Dit hebben we best verdiend. Banken met dekentjes en Netflix.

We kijken deze opbeurende film.

Ha Ngrd. Kom jij Sara ook al kriebelen? Oké, en mij een nieuwe infuuspleister geven.

Matthijs besteedt ook aandacht aan de donorweek, heel goed. Job Cohen vertelt over zijn onlangs overleden vrouw. En hoe zij ondanks haar MS twee nieren heeft gedoneerd. Volgens Job is zo'n gift, te midden van al het verdriet, een troostrijk gegeven.

Voor Sara is het een topdag. Zoveel kriebelarij, zo weinig gêne.

Hej hej.

8 opmerkingen:

Ingrid Cornelis zei

Wow zelfs in beweging in je plog! Me like!

Jroen zei

Poeh ja dat film hakte er hier ook flink in, kan me helemaal voorstellen met die labiele antibiotica gemoedstoestand.
Toch weer 1200 meter in de pocket, vd week ook al. Glim van trots ;-)
Met een kuur kom ik ook niet veel verder hoor

Jroen zei

*Die film!!!!! (Niet dat*zucht*)

Ydnas zei

Jeroen, Jeroen....

Goeie trui!!!

Liefs

MijnPlog zei

Goeie trui!

Sarah zei

Agghh nu moet ik die film ook gaan kijken, maar liever niet alleen, en dan moet ik Shane dwingen om mee te kijken maar die houdt helemaal niet van dit soort dingen, en dan zijn we samen depressief en verdrietig, en.... Nou bedankt vast hoor!
;) X
ps. Ook ik ben fan van de trui!

Petra Willems zei

gave trui, staat je goed.
die film wil ik ook wel zien, kan hem alleen niet vinden op netflix?

Irène zei

Ik moet lachen om al jullie berichtjes, dank!
Misschien kunnen we een keer facetimen met een zielige film? ;-)
Now is Good staat op Netflix onder de slecht vertaalde Nederlandse titel Voor ik doodga. Niet echt een wervende titel...