donderdag 15 oktober 2015

Plog 288 - Zolang je maar naar bloemtjes ruikt

Wat deed ik op 15 oktober 2015?

Oh ja. De resten van gisteravond liggen er vanmorgen nog steeds zo bij. Ook ratje is gesloopt.

Hé. Maar. Het is elf uur en alle medische verrichtingen zijn al afgevinkt.

Sara is inmiddels ook wakker.

In een poging het brakke internet op de slaapkamer de verbeteren hang ik een uur met een zeerrr corrrecte medewerrrkerrr van KPN aan de lijn. Zijn irritante r is rollend, niet Goois. Als ik ophang heb ik geen nieuw modem losgepeuterd en is de verbinding nog slechter dan voor ik belde. Wat een verspild uur van mijn leven.

Maar ik ruik weer naar bloemetjes dus in feite is er weinig aan de hand.

Sara meid, wat zullen we eens gaan doen op deze vierkante meter?

Ik stel een film voor. Daar zijn we allebei wel voor in.

Het wordt deze. Die staat al lang op mijn lijstje.

Tot de slaap me inhaalt. Zul je altijd zien.

Als de mens klaar is met zijn werkzaamheden is het weer tijd voor een dubbele Dicte.

Ooit mocht dit niet. Ik vraag me af waarom. Dit is toch veel te knus om niet te doen?!

Hej hej.

3 opmerkingen:

Petra Willems zei

Scheelt misschien.. Onze Wifi en tv lag er ook uit?

Anoniem zei

Hoi Irene,
Sarah ligt er weer heerlijk bij :) lief, gek beest.
Ik heb je een privé berichtje via FB gestuurd. Denk dat hij in postvak overige staat.
Groetjes Ellen

Ydnas zei

Jaaa, hondje op de bank is gewoon heerlijk! En ach ja, de haren, die liggen er toch wel :)