vrijdag 16 oktober 2015

Plog 289 - Eindeloos opruimen

Wat deed ik op 16 oktober 2015?

Vrijdag thuiszorgdag.

Sara ziet het met lede ogen aan.

Als het elfje weer weg is stort ik me op mijn plog.

Hier heb ik om onbegrijpelijke reden gewoon zin in.

Dat ik mijn haar föhn is heel goed te begrijpen. Mijn huid is erg gevoelig tijdens deze kuur. Na het douchen jeukt het overal. Ook nat haar op mijn hoofd. Snel de blower erop dus.

Klaar voor een nieuwe middag.

Er lijkt geen eind te komen aan de eindeloze stromen troep. Er zit maar een ding op: weer puinruimen.

Beter zo. Alleen die stapel tijdschriften op tafel, daar moet ik nog iets op verzinnen.

Oh, Sara geeft luid en duidelijk aan dat ze naar binnen wil. Moet.

Aha, het is weer zover. Toe maar, leef je uit. Ik ruim het morgen wel weer op.

Sjrd, wat doe je? Het is vrijdagavond. Zijg neer en laat het weekend tot je komen. Nee. Hij heeft geen rust. Eerst stofzuigen.

Na College Tour en Homeland wagen mijn claustrofobie en ik ons aan deze film. Over een man die 127 uur vastzit in een kloof (en uiteindelijk zijn eigen arm amputeert om vrij te komen). Als kijker is hij bijna net zo beklemmend als voor het lijdend voorwerp.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

De stapel tijdschriften is mijn schuld ben ik bang...als je ze niet gelezen krijgt kan ik ze wel meenemen naar Frankrijk in december. Kun je ze misschien volgend jaar daar lezen :) Een idee?